Klauzula informacyjna zamieszczana w stopce wiadomości e-mail skierowanych do klientów

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia od dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO”: informujemy, że:

 

1. Administratorem danych osobowych w związku z prowadzoną korespondencją jest TM Grupa Budowlana Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce pod adresem: ul. E. Dembowskiego 5/200, NIP 6832103699, Regon 382461067, zwana dalej „Administratorem”.

2. W sprawie przetwarzania danych może Pani/Pan skontaktować się z Administratorem pisząc na adres e-mail: biuro@tmgb.pl

3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Administrator przetwarza informacje kontaktowe o nadawcach i adresatach korespondencji e- mailowej, zawarte w treści tej korespondencji, w celu:

– umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz podejmowania kontaktu z adresatami,

– dokumentowania ustaleń dokonywanych z klientami, kontrahentami, innymi osobami,

– przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej, np. skarg, reklamacji, innych wniosków,

– ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń.

Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do nas w związku z naszą działalnością gospodarczą.

4. Okres przechowywania danych

Korespondencję przechowujemy przez okres niezbędny do należytego i rzetelnego wywiązywania się z realizacji celów, o których mowa w ust. pkt 3 powyżej, odpowiednio dla każdego celu z osobna, chyba, że wiadomości zawierają treść istotną dla dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, wówczas wybrane wiadomości będziemy przechowywać do 6 lat, czyli do terminu przedawnienia roszczeń, a w przypadku wszczęcia ewentualnego postępowania sądowego również po tym terminie. art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5. W związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych ma Pani/Pan prawo do:

a. żądania dostępu do swoich danych osobowych,

b. żądania sprostowania swoich danych osobowych,

c. żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,

d. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Pani/Pana danych,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.

6. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić kontynuowanie korespondencji.

7. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

8. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, m. in. agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi techniczne (rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych), podmiotowi prowadzącemu księgowość czy świadczącym usługi kurierskie.

9. Państwa dane osobowe nie będę przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.